Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на маркучите за картерните газове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
    На мен ми е ясно , че колата не може да литне от това, въпроса ми беше насочен дали има осезаема промяна.
    Аз лично усетих разлика, за другите колеги не знам, но аз повече няма да го върна това нещо в заводски вид!
    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
    BMW 328i

    Comment


    • #47
      Да попитам и аз при дизела как стоят нещата с картерните газове-и това маркуча който се включва преди входа на турбото ли е?
      ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

      Comment


      • #48
        и това маркуча който се включва преди входа на турбото ли е?
        Точно тои е .
        Аз съм го затапил този вход, а от изхода съм пуснал маркуч зада бягат миризмите под колата.
        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
          Малко да и дигна кокалите на тая тема .
          Днес и аз се освободих от газовете в посока атмосфера.
          Дотук 20 - тина километра няма ядове само лек мирис .
          Ще я опъвам да видя как се държи - вече с чист въздух на колектора требва да има поне малък ефект.
          А принципно (който е слагал такове де) филтърчето на тия газове какво филтрира -входящия въздух който дърпа маторя или и изходящите газове .
          Питам да знам като му бодна едно такова дали да му пускам дълъг маркуч или да го крепвам на тиквата директно.
          Ту смуче, ту дърпа, няма нужда от маркуче - директно го бодвай на мощука
          Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
          Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
          BMW 328i

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
            бе тва ясно ма намирисва - и като я напъвам нема ли да се зацапва тоя филтър
            Ще се зацапва А за мириса не знам - при мен не мирише...
            Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
            Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
            BMW 328i

            Comment


            • #51
              Маркуч насочен надолу, под колата.....закарал съм го даже по тръбичките на спирачките до средата на колата почти......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Маркуч насочен надолу, под колата.....закарал съм го даже по тръбичките на спирачките до средата на колата почти......
                Звяр си градски!2 метра мъркуч си изхабил,едно време на жигулките по земята се сурнеше направо под мотора,хи-хи
                brava 1.4 sx
                alfa 156 1.8

                Comment


                • #53
                  Кечър също става, но надали ще събереш толкова масло в него при нормални обстоятелства, че да си заслужва чак и кечър да слаташ......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #54
                    Taka хайде да извадим темата от прахта.
                    Прилагам снимка с обяснение на това как аз се справих с картените газове.
                    Интерсно ми е ,според вас добре ли съм се справил или нещо не е както трябва....
                    1- картерна вентилация която преди влизаше в съединениетио преди дросела (на снимката малко съм скъсил маркуча защото беше сцепен и тройника липсва от него).
                    Този маркуч 1 ще бъде изведен под колата да си духа!

                    2- маркуча който взима вакуум от колектора и ходи в кетчера. Той също ще бъде изведен под колата, или затапен?! На отвора му от смукатела съм завил тапа и съм премахнал щуцера с клапанчето.

                    3- Вакуум байпас който е свързан със сервото и стоково смучеше картени газове преди дросела.
                    Сега е премахнат и сервото влиза директно в смукатела!
                    Attached Files
                    Last edited by Galeano; d.m.y г., 21:08.
                    sigpic Alfasud/156 1.8ex
                    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                    Comment


                    • #55
                      1 и 2 в атмосферата, сервото все тая къде ще го вържеш, бъди уверен че затапваш добре че иначе кофти.......
                      Кечъра не го пипаш........
                      Ако съм на тебе 2 ще е под колата, 1 някъде настрани - но първоначално експериментирай с меки маркучи за да можеш да ги преместваш за да видиш къде не влизат газовете в купето......
                      Изчисти си след това дросела за последно, че не се знае след това кога ще ти се наложи....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        1 и 2 в атмосферата, сервото все тая къде ще го вържеш, бъди уверен че затапваш добре че иначе кофти.......
                        Кечъра не го пипаш........
                        Ако съм на тебе 2 ще е под колата, 1 някъде настрани - но първоначално експериментирай с меки маркучи за да можеш да ги преместваш за да видиш къде не влизат газовете в купето......
                        Изчисти си след това дросела за последно, че не се знае след това кога ще ти се наложи....
                        Taka и ще направя с маркучите.
                        Но сега имам драма с оборотите, държи ги 1600. Та се питах дали е заради изолираните вакуми или е заради това ,че като почиствах дросела му разместих клапата за да почистя хубаво около нея.....и ще трябва да се адаптира сега
                        sigpic Alfasud/156 1.8ex
                        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                        Comment


                        • #57
                          Я някой колега с JTD ако не му е проблем да снима да видим при дизела г/д за какво иде реч.

                          п.п И да каже какви са плюсовете и минусите, ако има такива разбира се.

                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

                          Comment


                          • #58
                            Виж в EPER, че за да снимам трябва да махам декорацията. И що трябва при дизел да я маха- - така си мажеш, нямаш свещи да зацапваш. А и без това вкарваш изгорели газове
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от d1lian Покажи съобщение
                              Я някой колега с JTD ако не му е проблем да снима да видим при дизела г/д за какво иде реч.

                              п.п И да каже какви са плюсовете и минусите, ако има такива разбира се.
                              Нежелателно е това упражнение...!
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #60
                                Добре де само да питам ква е идеята на всекидневка да и се махне картерната вентилация - айде на бегачка ясно ма на всекидневка?

                                Въобще някой наясно ли е закво е тая картерна вентилация, освен да прави мръсно
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X